امروز : شنبه 15 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1402/09/21

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

5:04 PM 1402/08/10 تعداد بازدید: 261
نماينده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شوراي اسلامي گفت: انتظار داريم طرح مجتمع‌هاي پرورش ماهيان خاوياري رنگين‌بان پلدختر به عنوان يك الگو در استان و كشور مطرح شود و بيلان و عملكردي براي سازمان شيلات كشور باشد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات لرستان؛سيد حميدرضا كاظمي دهم آبان ماه در آئين كلنگ‌زني طرح توسعه مجتمع‌هاي پرورش ماهيان خاوياري رنگين‌بان پلدختر اظهار كرد: اين منطقه ويژه و محل طلاقي دو رودخانه اصلي لرستان يعني كشكان و سيمره است و آب ثابت و پايداري دارد كه از اين نعمت خدادادي به خوبي استفاده نمي‌شود.
  وي ادامه داد: برنامه‌اي كه سازمان شيلات براي اين منطقه در نظر دارد مي‌تواند به توليد كشور و ايجاد اشتغال در منطقه كمك كند، منطقه بسيار مستعدي است و يقيناً اجراي اين ۳۰ هكتار مشوقي مي‌شود كه مردم و سرمايه‌گذاران هم حضور پيدا كنند و ظرفيت توليد ماهيان خاوياري به حد اعلا برسد و بحث اشتغال جوانان ديگر دغدغه خانواده‌ها نباشد.

  كاظمي افزود: انتظار داريم طرح مجتمع‌هاي پرورش ماهيان خاوياري رنگين‌بان پلدختر به عنوان يك الگو در استان و كشور مطرح شود و بيلان و عملكردي براي سازمان شيلات كشور باشد.

نماينده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: مردم يك نگراني دارند كه كلنگي زده مي‌شود با آن سرعتي كه برنامه‌ريزي مي‌شود كار انجام نمي‌شود كه با روحيه و دولت انقلابي انتظار داريم اين پروژه در كوتاه‌ترين زمان ممكن به ثمر برسد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)